tatrografia

Temat: PILNE!!!poszukiwany programista JAVA!!
Poszukiwany programista javy w celu dokonczenia programu/gry: "kolko i krzyzyk".
Wymagania:
-Gra musi dzialac w sieci
-trzeba zrobic zapisywanie wyniku gry do pliku(przycisk zrobiony ale nie dziala)

Osoby chetne do dokonczenia programu prosze o kontakt pod adresem: f@wp.pl

Wynagrodzenie do uzgodnienia.


Źródło: topranking.pl/1148/72,pilne,poszukiwany,programista,java.php


Temat: Kolorwy kurs - z obrazka
Witam !

   Jestem dopiero początkujący w Java. Piszę właśnie aplikację: grę w
kółko i krzyżyk. Dla oznaczenia czyja teraz kolej chciałem zmieniać
obrazek kursora na kółko lub krzyżyk w zależności od tego czyja będzie
kolejność. Kolega wykonał dla mnie dwie proste grafiki w GIMP (tylko
RGB). Jednak kiedy próbuję za pomocą toolkit załadować jakikolwiek
obrazek jako kursor to: albo robi się czarnobiały, albo giną różne
kolory - na przykład czarna obwódka wokół kółka. Grafiki, których chcę
użyć to kolejno:

http://jan.koprowski.zhr.pl/OJP/circle.xcf
http://jan.koprowski.zhr.pl/OJP/cross.xcf

Jak dać sobie radę z tym problemem ?


Źródło: topranking.pl/1294/kolorwy,kurs,z,obrazka.php


Temat: Szukam listingu w Javie gry Kolko i Krzyzyk


PiotrekN wrote:

Szukam listingu w Javie gry Kolko i Krzyzyk


troche wstyd nie umiec napisac czegos tak prostego, co?
ale ok.

www.google.com - najbardziej obiecujacy wynik dla "tic tac toe java
source"

http://www.sju.edu/~tq088283/tictactoe.htm

(oczywiscie nie wiem czy dziala)

a.


Źródło: topranking.pl/1294/szukam,listingu,w,javie,gry,kolko,i,krzyzyk.php


Temat: Szukam listingu w Javie gry Kolko i Krzyzyk
umiem umiem
ale mam kupie innych zajec i duzo wiekszy progarm do napisania a kolko i
kzryzk musze zrobic do szkoly na sobote :)))

"Adam Kiezun" <Adam_Kie@oti.comwrote in message



PiotrekN wrote:

| Szukam listingu w Javie gry Kolko i Krzyzyk

troche wstyd nie umiec napisac czegos tak prostego, co?
ale ok.

www.google.com - najbardziej obiecujacy wynik dla "tic tac toe java
source"

http://www.sju.edu/~tq088283/tictactoe.htm

(oczywiscie nie wiem czy dziala)

a.


Źródło: topranking.pl/1294/szukam,listingu,w,javie,gry,kolko,i,krzyzyk.php


Temat: Kto ma chwilkę niech zobaczy mój applet
Witam
Java zajalem sie miesiac temu. Miedzy innymi, dzieki Waszym podopowiedziom
udalo mi sie napisac gre w kolko i krzyzyk (juz widze te usmiechy
politowania :D), ktora potrzebna mi byla na uczelni. Dziekuje wszystkim za
pomoc i licze, ze zawsze bedzie ona tak szybka i konkretna jak do teraz, bo
chyba jakis czas Java sie "pobawie".
Dla tych, ktorzy chca zobaczyc moj applecik podaje adres:
http://www.bibok.org/java/
Moze ktos bedzie mial jakies sugestie?

Pozdrawiam
Bibok

P.S.
 Mam nadzieje, ze prezentowanie linkow do swoich prac nie narusza regulaminu
pl.comp.lang.java (gdzie go znalezc???), a jezeli tak - najmocniej
przepraszam.


Źródło: topranking.pl/1294/kto,ma,chwilke,niech,zobaczy,moj,applet.php


Temat: Kto popsul HTML (Re: Parser w MSIE)

On Wed, 09 Jul 1997 14:36:52 GMT, marc@rubikon.net.pl (Marcin


Jagodzinski) wrote:


[crossing-over ;) zmieniony]


Od bajerow jest Java.


Nie Marcinie, Java bynajmniej nie musi byc od takich bajerkow jak to
wiekszosc folks laduje na swoje home_super_pages. To chyba bardziej
jak np. Lisp czy C++. OK, mozesz zrobic jakas gierke w kolko i
krzyzyk, ale mozesz i walnac chocby Elize :-)

I tak naprawde to Java jest calkiem *powaznym* zagrozeniem z punktu
widzenia Miekkiego. Tym bardziej, iz jest kilku chetnych do jego
szybkiego wykonczenia -- biedny P.W. ... ;)


Pozdrawiam.


//pt


Źródło: topranking.pl/1295/kto,popsul,html,re,parser,w,msie.php


Temat: TicTacToe

"Zbigniew Kwiatkowski" <zkw@poczta.wp.plwrote in message



Czy ma ktoś z grupowiczów gierkę Kółko i krzyżyk dla dwóch graczy w javie
(pliki .java i .class). Jeśli tak to byłbym wdzięczny za przysłanie na


priv.

Przejrzyj archiwum z ostatnich tygodni. Ktoś już o to pytał (czyżby kolega z
roku? :-).


Źródło: topranking.pl/1296/tictactoe.php


Temat: Kostka rubika w Java 3D - pilne


Damian Kaliszan wrote:

Czesc wszystkim,

szukam przykladowego programu (lub jego fragmentu) odpowiedzialnego za
narysowanie kostki w JAva 3D i zapewniajacego obroty wej fragmentow.
Mam problemy ze stworzeniem odpowiedniego grafu.

bardzo prosze Was o pomoc i ewentualny fragment kodu (to drugie na
priva) . Please!


Popatrz na demo dolaczone do java 3d, FourByFour. Jest to przestrzenne
kolko i krzyzyk, podejrzewam ze moze byc calkiem podobne jezeli chodzi o
rozwiazania.

Artur


Źródło: topranking.pl/1297/kostka,rubika,w,java,3d,pilne.php


Temat: Netscape i java !!!

Mam pytanie (moze troche lamerskie)
Mam Netscape 3.0 Gold i Explorera  3.0 (pod win95)
Na kompakcie znalazlem przykladowy html z java tz : pokazana jest mozliwosc grania w kolko i krzyzyk przez www . Ale ani w netscape ani w explorer nie chce mi to dzialac , musze uruchomic przegladarke
java.
 Czy do netscape trzeba jakis plug-in aby to dzialalo (albo cos takiego).
Przeciez to jest bez sensu -- chcialem taka zabawe (gre , ale nie w kolko i krzyzyk)) umiescic na stronie ktora robie , ale jesli ona bedzie dzialac tylko na specjalnej przegladarce -- to sie mija z celem
Prosze o Pomoc !!!

Pozdrowienia !
//------------------------------------oOo----------------------------------­-----\
Radoslaw Putek                       IRC : #polska [PUTTI]
E-mail: pu@free.polbox.pl
E-mail: krzys@cieszyn.petex.bielsko.pl          
43-300 Bielsko-Biala  ;  ul. Osadnicza 14/18    
tel/fax/data : 033/144-300                                  
\------------------------------------oOo----------------------------------­-----//


Źródło: topranking.pl/1391/netscape,i,java.php


Temat: Netscape i java !!!

Dnia 18 Feb 97 Radosław Putek napisał(a) co następuje:


Mam pytanie (moze troche lamerskie)
Mam Netscape 3.0 Gold i Explorera  3.0 (pod win95)
Na kompakcie znalazlem przykladowy html z java tz : pokazana jest
mozliwosc grania w kolko i krzyzyk przez www . Ale ani w netscape ani w
explorer nie chce mi to dzialac , musze uruchomic przegladarke java.
 Czy do netscape trzeba jakis plug-in aby to dzialalo (albo cos takiego).


Zdaje się, że wystarczy w Options/Network Preferences/Languages zaznaczyć
Enable Java. To w Netscape. A w IE, to nie wiem.

                         Piotr Ingling
e-mail: pingl@elka.pw.edu.pl
www:    http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
------------------------------------------------------------
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html


Źródło: topranking.pl/1391/netscape,i,java.php


Temat: Jak zacząć...

"Sikoriusz I Wielki" <michalsik@nospam.neostrada.plwrote in
message


Witam,
Mam takowy, dosyc ogólnikowy problem:
Czym (jakim środowiskiem) zainteresować się, jeśli chciałbym napisać
(i tutaj werble) gierkę typu kółko i krzyżyk, która miałaby działać
na dwóch kompach, niekoniecznie w sieci lokalnej? Czy borlandowy
cbuilder (trochę go znam, więc...) w wersji *personal* (tylko
obsługa socketów) jest rozwiązaniem dobrym i w miarę nowoczesnym?
Jeśli nie, to czekam na propozycje.


W czymkolwiek co obsluguje gniazda i gui.
Czyli w prawie wszystkim :P

Jesli dodatkowo program ma byc wieloplaformowy
(ty grasz na win a twoj kumpel na linuxie),
to wybor sie zmniejsza do srodowisk z przenosnym
bajtkodem (jesli nie chcesz kompilowac zrodel na rozne
platformy osobno), czyli np Java czy Python.

Ale jesli tylko w Win, to builder jest ok.
Ma obsluge gniazdek i gui wiec jest
'rozwiązaniem dobrym i w miarę nowoczesnym',
choc nie do konca wiem o co chodzi...

W wersji *personal* - jesli nie zamierzasz
sprzedawac programu to moze byc.

Adam


Źródło: topranking.pl/1408/jak,zaczac.php


Temat: Nokia 3410
Red Scorpion napisał(a):


Przymierzam sie do telefonu Nokia 3410. Co sadzicie o tym telefonie?


To samo co o wszystkich Nokiach seri 3x10 ;)


(z tego
co wiem, to jest to nowy model). Interesuje mnie przede wszystkim kwestia
Javy - powiedzcie mi, co w praktyce daje ta Java, jak sie z tego korzysta?


Możesz wgrywać nowe 'aplikacje' do telefonu, bądź pisać swoje (np. gra w kółko
i krzyżyk ;)


Znajomy namawia mnie na 8210. Czy Java godna jest rezygnacji z 8210 na rzecz
3410?


Jeżeli już szukałbym czegoś taniego z Javą, to raczej Siemens MT50 niż N3410.
Dodatkowo dostajesz jeszcze GPRS. A N8210 się kompletnie nie opłaca brać, bo
to telefon już mocno przestarzały i awaryjny.


Źródło: topranking.pl/1689/45,nokia,3410.php


Temat: Wasze ulubione aplikacje java i/lub symbian


Jakie sa wasze ulubione aplikacje/gry java/symbian i dlaczego?


AmobaMidlet -[java] czyli gomoku lub inaczej popularne kółko i krzyzyk na 5
skreślen
pozytywy: zaznaczony ostatni ruch przeciwnika,  cpu jest bardzo dobry, żadko
daje rade znim wygrac co mobilizuje do wysilenia logicznego podczas jazdy
autobusami:))
Mozna ustawic liczbe pól na ile sie chce,ograniczeniem jest jedynie pamiec
telefonu.

minusy: na mojej 3200 te pola sa ciut zamałe


Źródło: topranking.pl/1691/wasze,ulubione,aplikacje,java,i,lub,symbian.php


Temat: Czy warto studiować informatyke???
JA polecam studiowac sam sie wybieram na studia informatyczne niestety na
prywatne ale taki los.
Ostatnio słyszałem na szkoleniu jak pewna fundacja dala oferte pracy w jednym z
wiekszych portalow intormacyjnym typu onet.pl. Przyszedł szef bezpieczenstwa
informatykow bylo 130 cos wybrał tylko 3-4.
Jesli chcecie znaleś prace odrazu to tak jest kilka wyjść:
- Najprostrze webmasterink (znajomość HTML, JAVA PHP, FLASH itd. na wysokim
poziomie)+ dobre oko do grafiki
- Java + znajomosc systemow BSD, Linux, Solaris. Jesli sie zna bradzo bardzo
dobrze jawe w ciemno mozna znalesc prace, nawet sie pracy nie szuka tylko
pracodawcy szukaja ciebie
- Znajomość C i Asemblera : znowu bardzo dokładna, nie takie tamz e umie napisac
program do gry w kołko i krzyżyk + znajomosc wiekszosci systemow komputerowych
- Bezpieczenstwo komputerowe administracja sieciami, znajomość systemow
serwerowych typu BSD solaris linux unix i innne + jakis jezyk programowaia Perl
lub C.
JEdnak trzeba byc bardzo obeznanym w wszystkich dziedzinach by znaleśc prace.
Wiadomo z mniejszym doswiadczeniem tez znajdziemy prace ale jeszcze musimy sie
za ta wyplateu utrzymac w danym miescie.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,245,28077781,28077781,Czy_warto_studiowac_informatyke_.html


Temat: Do czego służy Java w przeglądarkach?
Do tego, żeby Twoja przeglądarka mogła zinterpretować programy napisane w
języku java i wklejone do stron www (tzw. applety).

Te programiki mogą np. wyświetlać jakieś efekty wizualne, umożliwić Ci zagranie
w kółko i krzyżyk, albo przeglądanie bazy danych czy (TAK, TAK) czatowanie.



Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34,4650837,4650837,Do_czego_sluzy_Java_w_przegladarkach_.html


Temat: Czasem nienawidzę mojego komputera :((
Ja nigdy nie krece kolkiem w srodku myszy! Slyszalam ze kolko to jest aby sie
szybko szukalo. Moze wlasnie dlatego cos ci sie szybko przewija? Sprobuj to
robic w normalny sposob!
Mnie sie w kazdym razoie nic takiego nie zdarzylo.
Natomiast czasem zamiast obrazka jest czerwony krzyzyk, ale to dlatego, ze
nie mam programu java.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23923,19087688,19087688,Czasem_nienawidze_mojego_komputera_.html


Temat: Przeciw unikodowi - 26 do 1.

Gwidon S. Naskrent <naskr@hoth.amu.edu.plnapisał


Bo to przynosi (jakies) korzysci, a Java - nie. Zadne tam kolko i krzyzyk


Ale ile toto daje radochy :-). Kurcze, jak na filmie :-))).


#Proponuję zakończyć wątek związany z DOS'em na stwierdzeniu,
# że unikod nie nadaje się do DOS'u.
Nadaje sie, nadaje, ale trzebaby w nim poprawic obsluge konsoli (czyli
wlasciwie napisac nowy DOS - moze Caldera cos robi w tym kierunku?)


Możesz mnie oświecić ?


#Można napisać książkę. Jak chcesz, to rzuć ten temat do kilku grup.
Ja ci dam do kilku grup :-)


Nie mam pojęcia, gdzie ten temat by dygnął. No, OK, na jakąś grupę :-))).

I poprawka:

#Nie rozumiesz a zarazem zgadzasz się.
#Tak np. konwerter Qrczaka może być dodatkowym ogniwem
#w procesie exp/imp (jak będzie potrafił). Jeżeli padło słowo
#"specjalistycznego", to oznacza również stosowanie pewnych automatów
#imp/exp z pełną odpowiedzialnością producenta tego softu. Po zastosowaniu
#dodatkowego ogniwa jego odpowiedzialność jest zerowa. Żeby zaakcentować
#ten temat nie piszę o zabawie z przewalaniem 100 rekordów, ale np. 100 tyś.
#I masz tutaj dwa zagadnienia: odpowiedzialność na dane i czas konwersji do
#unikodu.

Nie odpowiem bo za dluga linia, a nie chce mi sie pinem przewijac :-(


Już można :-) (żebym na stare lata musiał dłubać # -ki ?)


PS. Jak jeszcze raz przyslesz posta z dlugimi liniami, to cie wsadze do
wirtualnego* killfile'a (mowie powaznie).


A teraz sobie darujesz kilerowanie. :-))). (może Ciebie (też) czyta 1mln :-)))))

Pozdrawiam
Piotr


Źródło: topranking.pl/1329/przeciw,unikodowi,26,do,1.php


Temat: Przeciw unikodowi - 26 do 1.

On 23 Jan 1998, Piotr Kowaluk wrote:

#Gwidon S. Naskrent <naskr@hoth.amu.edu.plnapisał
#| Bo to przynosi (jakies) korzysci, a Java - nie. Zadne tam kolko i krzyzyk
#
#Ale ile toto daje radochy :-). Kurcze, jak na filmie :-))).

Tyle samo co program standalone. Co jest takiego podniecajacego w kolku i
krzyzyku na WWW? Ze nowoczesne?

#| Nadaje sie, nadaje, ale trzebaby w nim poprawic obsluge konsoli (czyli
#| wlasciwie napisac nowy DOS - moze Caldera cos robi w tym kierunku?)
#Możesz mnie oświecić ?

Caldera -OpenDOS -Nowa wersja z wbudowana obsluga Unikodu na konsoli i
w programach (np. more).

#| #Można napisać książkę. Jak chcesz, to rzuć ten temat do kilku grup.
#| Ja ci dam do kilku grup :-)
#Nie mam pojęcia, gdzie ten temat by dygnął. No, OK, na jakąś grupę :-))).

No wlasnie, jest cos w pl.comp.* o drukarkach?

#| #Nie rozumiesz a zarazem zgadzasz się.
#| #Tak np. konwerter Qrczaka może być dodatkowym ogniwem
#| #w procesie exp/imp (jak będzie potrafił). Jeżeli padło słowo

Dlaczego "dodatkowym"? Bedzie jedynym ogniwem. Oczywiscie przy zalozeniu ze
bedziemy konwertowali plain text, a nie fikusne doce.

#| #"specjalistycznego", to oznacza również stosowanie pewnych automatów
#| #imp/exp z pełną odpowiedzialnością producenta tego softu. Po zastosowaniu
#| #dodatkowego ogniwa jego odpowiedzialność jest zerowa. Żeby zaakcentować

W takim razie naklaniajcie M$ zeby pozwolil eksportowac z Office'a nie
tylko w UTF, a raczej w UCS-2 (bo to niepotrzebnie rozpycha plik).

#| #ten temat nie piszę o zabawie z przewalaniem 100 rekordów, ale np. 100 tyś.
#| #I masz tutaj dwa zagadnienia: odpowiedzialność na dane i czas konwersji do
#| #unikodu.

Kompy sa coraz szybsze, wiec i konwersja 100000 rekordow nie zajmie na
Pentiumie wiecej pewnie niz kilka minut.

GSN


Źródło: topranking.pl/1329/przeciw,unikodowi,26,do,1.php